1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 76421

Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
Vilken besvikelse, att efter 1:a perioden spelat mot ett mål och likväl se tavlan visa 0-0. Powerplayspelet var som under hela säsongen under all kritik, backarna måste VÅGA SKJUTA när lägena kommer !!!
Och varför envisas med att ha Hedberg som back i powerplay, han har inte avlossat ett enda slagskott vad jag kan minnas, nä in med Styf och stora bössan !
Våga skjuta.............

Hur f....n kan David Printz tillåtas spela hockey, karln är ju livsfarlig !

Nä nu måste vi glömma detta och ladda om inför 2 SVÅRA bortamatcher till veckan !

Timrå IK är de bästa.......

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer