För de som undrar. I dag var jag kvar till "the bitter end." För övrigt tycker jag att David Halvardsson är väldigt effektiv i boxplay. Han håller rent på en större yta än vad hans försvarskollegor gör. Offensivt verkar det som han alltid skall spela till sin backkollega först. Inga egna uppspel. För övrigt tycker jag att Timo Peltomaa har kommit starkt på slutet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För övrigt tycker jag att David Halvardsson är väldigt effektiv i boxplay. Han håller rent på en större yta än vad hans försvarskollegor gör. Offensivt verkar det som han alltid skall spela till sin backkollega först. Inga egna uppspel.
För övrigt tycker jag att Timo Peltomaa har kommit starkt på slutet.