Vem fan har snackat om kul!? Jämförelsen avser ju att belysa att det inte krävs särskilt mycket förkunskaper för att kunna uppskatta ishockey. Många som egentligen inte är särskilt intresserade av sport väljer därför att kolla på hockey istället för att gå och se fotboll, som kräver så mycket mer av åskådaren för att kunna uppskattas. På samma sätt föredrar säkert mindre läskunniga den underhållande Pellefant framför den mer tungrodda Dostojevskij...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vem fan har snackat om kul!? Jämförelsen avser ju att belysa att det inte krävs särskilt mycket förkunskaper för att kunna uppskatta ishockey. Många som egentligen inte är särskilt intresserade av sport väljer därför att kolla på hockey istället för att gå och se fotboll, som kräver så mycket mer av åskådaren för att kunna uppskattas. På samma sätt föredrar säkert mindre läskunniga den underhållande Pellefant framför den mer tungrodda Dostojevskij...