1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 766033

Sv: GO TIMRÅ GO
DJ Hemp: Det är för mig mycket imponerande att så många verkligen engagerar sig i den inhemska fotbollen här i landet. Jag menar, kvaliteten är ju rent ut sagt mycket låg med en hel del portion av tråkighet. Imponerande som sagt. För det kan ju inte vara för själva kvaliteten under matcherna precis. Det som är mest oroande är väl att Allsvenskan och neråt blir sämre för varje säsong som går. Men det är väl som vissa här antyder. Det är väl inte sexigt nog att spela i Allsvenskan. Det är fint väder i Schweiz.

Lycka till ikväll förresten! Klä dig varmt och ta nåt starkt.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer