DJ Hemp: Aha! Det är därför som endast 1700 åskådare begriper att dom skall gå och titta på Giffarna-Falkenberg - för att det är så jävla svårt att begripa spelet, att det inte är någon idé att gå dit? Jag tror inte att regelverket är något mindre knepigt i hockeyn, är inom fotbollen. Det är väl snarare så, att det finns fler regler till ishockeyn?
Däremot lockas väl "marginalåskådaren" av att det händer så mycket mer på en hockeyrink än en fotbollsplan, oavsett om man begriper spelet eller inte...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är därför som endast 1700 åskådare begriper att dom skall gå och titta på Giffarna-Falkenberg - för att det är så jävla svårt att begripa spelet, att det inte är någon idé att gå dit?
Jag tror inte att regelverket är något mindre knepigt i hockeyn, är inom fotbollen.
Det är väl snarare så, att det finns fler regler till ishockeyn?
Däremot lockas väl "marginalåskådaren" av att det händer så mycket mer på en hockeyrink än en fotbollsplan, oavsett om man begriper spelet eller inte...