Man får väl hoppas på att grabbarna i laget och de runt omkring (ledare, läkare m.fl) fortsätter på den inslagna vägen och inte drabbas utav någon sorts "vivinnerävenomviåkerpåenskridsko"-mentalitet.
Hårt jobb är det som gäller även i fortsättningen, vilket jag hoppas även gäller hos oss supportrar.
Förluster kommer och då gäller det att vi jobbar vidare och stöttar laget, vilket har visat sig vara svårt hos en del.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hårt jobb är det som gäller även i fortsättningen, vilket jag hoppas även gäller hos oss supportrar.
Förluster kommer och då gäller det att vi jobbar vidare och stöttar laget, vilket har visat sig vara svårt hos en del.