Matte: Av vad son stog i S.T så verkar båda på rätt väg iallafall.. Kalle hade en muskelbristning i arm brukar ta minst 3 veckor o nu har det gått ett par veckor så han lär vara på gång relativt snart...vore intressant tycker jag o se Kalle o Moe tillsammans på backen..den äldste o mest rutinerade tills. med den yngste ..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
gått ett par veckor så han lär vara på gång relativt snart...vore intressant
tycker jag o se Kalle o Moe tillsammans på backen..den äldste o mest rutinerade tills. med den yngste ..