Jag blir så upprörd över MacDonalds skandalen att jag funderar på att skicka en halvt uppäten Cheeseburgare till Jonas Bergqvist. Det kanske inte är Anthrax-nivå, men ändå en skarp signal som borde ge eko i hockeysverige.
Hur får man förresten Happy Meal boxen genom den där smala springan ?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det kanske inte är Anthrax-nivå, men ändå en skarp signal som borde ge eko i hockeysverige.
Hur får man förresten Happy Meal boxen genom den där smala springan ?