shinzawai: Att vara stolt över sina favoritspelare är väl en sak. Jag, och de flesta andra timråiter med mig, känner stor stolthet över Zäta. Men att sitta och ruska tupp framför Canal+ NHL-sändningar och tro att det gör Timrå till en bättre klubb, det är något helt annat. Måhända ligger det som utgör grunden till dissningar där.
Samt, givetvis, det komiska som utspelades under lock-out-säsongen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Samt, givetvis, det komiska som utspelades under lock-out-säsongen.