1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 768627

Sv: Modo - Timrå IK 2006-10-17
shinzawai: Du glömmer jävligt fort ser jag, för mindre en vecka sedan hyllade jag Peter Forsberg i denna GB mot förbehållet att jag dissar honom iförd en MoDotröja i matcherna mot Timrå.

I övrigt hyser jag den största respekten för vad killen åstadkommit. Men sedan har ju mediahelvetet förstört ganska mycket också även när det gäller Zäta.

Det blir för mycket liksom. Det skrivs irrelevanta saker och man missbrukar "framgångarna" och använder mastodontord för att beskriva en comeback, ett ass eller ett mål i Nordamerika.

Lite mer sparsmakad kunde man gott vara!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer