Jadu, det var inte många posetiva tankar nu. En annan sak jag satt å tänkte på, Verkar som att att åka på Timrås borta-matcher har blivit en drog för väldigt många. Proppat varennda match ju. Fortsätt så ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En annan sak jag satt å tänkte på, Verkar som att att åka på Timrås borta-matcher har blivit en drog för väldigt många. Proppat varennda match ju. Fortsätt så ;)
FORZA TIMRÅ!!!