Red-line: När man verkligen minst anar det så dyker det upp ett "grattis-sms" från MoDohåll. Jag citerar (källan kan kvitta): "Timrå är bra alltså. Grattis!"
Ja, än så länge är väl inget vunnet ikväll, men det kanske berättar lite mer om den matchbild vi har. Kan vi bara lyfta spelet i tredje perioden så ska vi väl kunna ta poäng iaf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, än så länge är väl inget vunnet ikväll, men det kanske berättar lite mer om den matchbild vi har. Kan vi bara lyfta spelet i tredje perioden så ska vi väl kunna ta poäng iaf.
Kämpa Timrå!