1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 769706

Sv: Modo - Timrå IK 2006-10-17
Vilken jävulsk skön vinst & fy fan va ja har ont i halsen efter den här matchen, skrek innan matchen, i pauserna och i princip nonstop i matchen. En smäll man får ta är att ha ont i öronen pga trumman men det får man fan i mig ta, är bara glad att Olle inte missade trumman å träffa mig istället :)

Var det ett TIK-tifo på sittplats till höger om klacken? Doska upp nån bild på det för fan! =)

Är redan sugen på nästa bortamatch nu & ska givetvis med till Gävle, är det någon som vet på ett ungefär när bussarna går från E.on Arena?

Ingen klappar med i Örnsköldsvik!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer