Andyo: Du såg rätt :) Om du läser Jimmys krönika så ser du. Vi hade gjort en flagga som det stod "Vi älskar Timrå" på. Vi lurade in oss på sittplats genom att säga att det var för modo, var löjligt enkelt, men nästa match kanske de har riktig säkerhet :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi hade gjort en flagga som det stod "Vi älskar Timrå" på. Vi lurade in oss på sittplats genom att säga att det var för modo, var löjligt enkelt, men nästa match kanske de har riktig säkerhet :)