1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614917 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 770034

Sv: GO TIMRÅ GO
Knylan:

Jag tycker också att det är tråkigt att de bygger typ likadana arenor. Men akustiken i Swedbank är det iaf inget fel på, den får ju till och med en medioker klack att låta rätt bra.