du skrev "jag har svårt för människor som vräker ut sig"....det är väl det du håller på med här i tid å otid även om det mesta är skämt så vet jag att du menar allvar av mycket....eller
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
du skrev "jag har svårt för människor som vräker ut sig"....det är väl det du håller på med här i tid å otid även om det mesta är skämt så vet jag att du menar allvar av mycket....eller