actionleif: Det var ingen text om Olle...man bara såg honom trumma sen ge fingret....eller två menar jag ;) sen vad ni hade på skärmen inne i hallen vet jag ej.
Sen vill jag bara gratta Pelle som ÄNTLIGEN fick göra mål. Han såg ut att vara väldigt pigg idag och som vanigt gör han sina åkningar runt kassen, hade blivit väldigt snyggt om Strålman satt passet han fick av Pelle då men hoppas det lossnar för Pelle nu iaf :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen vill jag bara gratta Pelle som ÄNTLIGEN fick göra mål. Han såg ut att vara väldigt pigg idag och som vanigt gör han sina åkningar runt kassen, hade blivit väldigt snyggt om Strålman satt passet han fick av Pelle då men hoppas det lossnar för Pelle nu iaf :)