Andra förlusten att faktum. Allla onödiga utvisningar i den andra perioden är självklart det som avgör matchen. Riktigt klantigt att inte kunna hålla sig tillräckligt disciplinerade där. Jaja, vi har väl fortfarande några poäng att gå på, så krisrubrikerna lär väl vänta på sig ett tag till kan jag tro.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Andra förlusten att faktum. Allla onödiga utvisningar i den andra perioden är självklart det som avgör matchen. Riktigt klantigt att inte kunna hålla sig tillräckligt disciplinerade där. Jaja, vi har väl fortfarande några poäng att gå på, så krisrubrikerna lär väl vänta på sig ett tag till kan jag tro.