Jo jag hörde fågl Fenix skvallra om framåt Jul, men som sagt ett ryckte från obekräftat håll, hoppas det inte är korrekt..... Men jag tror ändock att Nubben måste jaga på för att få hit en back till, laget får inte hamna i denna situationen igen, specielt inte i slutspelet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jo jag hörde fågl Fenix skvallra om framåt Jul, men som sagt ett ryckte från
obekräftat håll, hoppas det inte är korrekt..... Men jag tror ändock att Nubben måste jaga på för att få hit en back till, laget får inte hamna i denna situationen igen, specielt inte i slutspelet.