Ok...nåja, hur det än månde vara med den saken så håller jag med Janken då det i nuläget måste vara plats 1 el 2 man rimligtvis ska kunna nå för att gynnas så mkt som möjligt rent sportsligt i ett slutspel!
Vad gäller slutspelsplatsen förutsätter jag mer eller mindre att den är i stort sett klar! Med den här inledningen räcker det med att TIK vinner ca var 3:dje match i snitt. Det vore en närmast skandalös genomklappning om inte det gick vägen!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ok...nåja, hur det än månde vara med den saken så håller jag med Janken då det i nuläget måste vara plats 1 el 2 man rimligtvis ska kunna nå för att gynnas så mkt som möjligt rent sportsligt i ett slutspel!
Vad gäller slutspelsplatsen förutsätter jag mer eller mindre att den är i stort sett klar! Med den här inledningen räcker det med att TIK vinner ca var 3:dje match i snitt. Det vore en närmast skandalös genomklappning om inte det gick vägen!