General_Moisio: Varför skulle inte kunna hålla nollan i dag? Det är väl inte alls så omöjligt om det är det du syftar på. Någon gång måste en serieledare vinna med mycket mål, det kanske blir i dag. :)
Plattmatchen kom mot Malmö men man reste sig senare och lyckades vinna.
Jag klagar inte på andras inlägg så jag förstår inte heller varför du drar upp det. Skicka gärna ett brev om du tycker så.
Ståpäls: Går hockeybussen annorlunda i dag? Eller är det din tur att vara oseriös?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Plattmatchen kom mot Malmö men man reste sig senare och lyckades vinna.
Jag klagar inte på andras inlägg så jag förstår inte heller varför du drar upp det. Skicka gärna ett brev om du tycker så.
Ståpäls: Går hockeybussen annorlunda i dag? Eller är det din tur att vara oseriös?