mattias - 74: Ja,det fina denna säsong är att ettan i ES får finfina 1 mille till sin förening,tvåan får en halv mille o trean en kvarts mille och apropå lottningen i ett slutspel så är det bra att ligga i topp,både ekonomiskt o hemmaplan..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
finfina 1 mille till sin förening,tvåan får en halv mille o trean
en kvarts mille och apropå lottningen i ett slutspel så är
det bra att ligga i topp,både ekonomiskt o hemmaplan..