mikenomad: Hm...har ALDRIG sagt att SM-GULDET är klart,men det är klart med det laget vi har i år så har vi som jag ser det den bästa chans till att bli Svenska Mästare sedan vi gick upp i Elitserien igen....2000! Man ska komma ihåg att ALLTID vara ödmjuk!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
det är klart med det laget vi har i år så har vi som jag ser det
den bästa chans till att bli Svenska Mästare sedan vi gick upp
i Elitserien igen....2000!
Man ska komma ihåg att ALLTID vara ödmjuk!