Ambroo: Nja skralt är kanske lite väl negativt. Men Styf tycker jag verkar tänka på annat en sina egna byten, så det är han som möjligen är number five. Mitt resonemang lägger jag i den häraden att det skall bli final, en bra sådan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nja skralt är kanske lite väl negativt.
Men Styf tycker jag verkar tänka på annat en sina egna byten, så det är han som möjligen är number five.
Mitt resonemang lägger jag i den häraden att det skall bli final, en bra sådan.