Svebba kan väl nöta bänk eller visa att han är värd en plats i 3:e backparet. För som det är nu så påminner Svebba om en spelare som har passerat sitt zenit, och Moe om en som är på uppåtgående.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Blev en aning fel
Svebba kan väl nöta bänk eller visa att han är värd en plats i 3:e backparet. För som det är nu så påminner Svebba om en spelare som har passerat sitt zenit, och Moe om en som är på uppåtgående.
Så skall det vara,