Ambroo: Ja, Han har haft riktigt oflyt med ramträffarna. Allra helt innan första pucken satt, då gick det ju troll i det! Det känns som du säger att de 5 mål han gjort såhär långt lätt hade kunnat vara det dubbla...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ambroo: Ja, Han har haft riktigt oflyt med ramträffarna. Allra helt innan första pucken satt, då gick det ju troll i det! Det känns som du säger att de 5 mål han gjort såhär långt lätt hade kunnat vara det dubbla...
Kämpa Nubben!