1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 778162

Sv: GO TIMRÅ GO

friskan: S.k???

Per HApps: Jag tror Ernie försökte fiska åt sig lite gratis sprattelvatten tills han åker och ser Leksand på hemmaplan!

-Gurra-: Tackar ödmjukast för att du är en förstående och storsint människa!

Helg Ernest: Dom som håller på Catter och Modo och bor på Örnen i Timrå är nog bara en, d v s undertecknad som för övrigt känner sig rätt unik i den ställningen. Jag hade en alldeles underbar barndom och har aldrig spelat hockey aktivt, inte ens i knattelag men jag lever ett rikt liv...  


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...