1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 778191

Sv: GO TIMRÅ GO

Moverare: Man kan förstås tycka vad man vill om Magnus val att stötta Leksand i en match mot Sundsvall. Jag lägger nog inte så mycket värderingar i det, då jag tycker det hela är rätt så harmlöst. Det känns mer som att det är du som rent personligen ser det som extra störande att det är just Magnus som gör det,  då du får skäl att "gå till angrepp". Alternativt är det glädjande för dig, på samma grunder.

Berätta för mig om det hade spelat någon roll vilken "känd" Timråsupporter det var som hade ställt sig i Leksandsklacken och viftat med halsduken?
Berätta också för mig om du reagerar lika aktivt mot de Sundsvallssupportrar som vid varje SCA Cup, oavsett motståndarlagets tröjfärg, med en gång ställer sig och sjunger hatramsor i bortaklacken när Timrå spelar?


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...