1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 778428

Sv: GO TIMRÅ GO
mikenomad: Håller med angående det du skriver om Svedberg. OM han vore så dålig som alla skrev, skulle inte karl'n få spela. Så enkelt är det.

När jag sitter på matcherna och ser Svedberg missa ett uppspel, tänker jag: "Undrar om Svedberg blir halshuggen på hockeysnack ikväll?", medan tex. Anton kommer undan med värsta indianaren. (OBS Detta är ingen kritik mot Anton!!!)

Folk verkar inte veta vad kritik gör med människor. Det är som om jag som lärare skulle säga till mina elever: "Fan, vad värdelös du är. Du kommer aldrig att lära dig det här." Inte blir de bättre att räkna matte för det.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...