1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 779070

Huga så dåligt !!
Väl framme i Cloetta Center arena såg jag fram emot en topp match mellan RödaVita Starka och LHC men icke. Nio skott på mål i den första och det hela verkade vara en dagis utflykt. Nåja andra blir nog bättre tänkte jag i min enfald. Visst var TIK som ettermyror kring sargerna och vann många närkamper men övrigt så var det hafs passningar, svåra puckar och solo åkningar. Bättre kan ni grabbar i laget. Det mest spännande för kvällen var happymeal påsen på Mackis.

Vi hörs !

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...