1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 779220

Sv: Huga så dåligt !!
bobbe: Då måste du ha sett fel eftersom Kenta använder sig av dessa ord i dagens ST;

"– Vi kommer inte riktigt upp i den standarden vi haft i flera andra bortamatcher. Vi spelar lite för omständligt och har för lite trafik framför deras mål, kritiserar Johansson."

Så här säger Timo i samma blaska;

"– Vi var för dåliga helt enkelt. Ingen av oss är nöjd med den här matchen, kritiserar Pärssinen.

Och fortsätter på den inslagna vägen;

"– Det kan bli så i bland. Men den här matchen är redan glömd, säger Pärssinen."

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...