1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 779245

Sv: Huga så dåligt !!
Ambroo: Ja, såg du reportaget på hockeykväll? Det verkar ju knappt som om Timrå var i linköping, allt fokus låg ju på linköping. Horribelt att se, även om vi inte gjorde en av våra bästa matcher igår, så var det ju ändå jämnt i två perioder...... Hockeykväll blir faktiskt bara sämre och sämre.... Det är inte direkt objektivt tycker jag... Fokus ligger på det lag som vinner nästan jämt.... (inte lule matchen då där man hade gjort ett reportage redan innan..... Nej, skärpning!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...