Jaha, vad ska man tro om aftonens drabbning? Ett möte mellan seriens topp- respektive bottenlag när det gäller hemma/borta borde väl rimligen sluta på ett tilltalande sätt?
Nja, är lite småskraj för djurgårdarna faktiskt. Oavsett budgetstämpeln som deras trupp vibbar så tycker jag att det är snyggt komponerat. I a f framåt. Båda poängkedjorna är potentiellt livsfarliga, om än ojämna. I bredd tar vi dom, men rent spetsmässigt skulle jag vilja påstå att deras Linkan-kedja känns farligare än vår förstalina. I nuvarande form vill säga.
Så: magen känns orolig. Antingen blir det en ganska klar viktoria, spelmässigt, eller så blir det uddamålstorsk efter kollektiv kramp.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nja, är lite småskraj för djurgårdarna faktiskt. Oavsett budgetstämpeln som deras trupp vibbar så tycker jag att det är snyggt komponerat. I a f framåt. Båda poängkedjorna är potentiellt livsfarliga, om än ojämna. I bredd tar vi dom, men rent spetsmässigt skulle jag vilja påstå att deras Linkan-kedja känns farligare än vår förstalina. I nuvarande form vill säga.
Så: magen känns orolig. Antingen blir det en ganska klar viktoria, spelmässigt, eller så blir det uddamålstorsk efter kollektiv kramp.