Bragd-Birger: Jag måste säga att jag beundrar de som har tagit sig tid och funderat ut den här "reklampostern". Här:
Det är givetvis orden "Stockholm tillhör oss", som jag häpnar över. Det är väl nästan lite beundransvärt att de ens ska beöva hävda sin äganderätt till det, tycker jag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är givetvis orden "Stockholm tillhör oss", som jag häpnar över. Det är väl nästan lite beundransvärt att de ens ska beöva hävda sin äganderätt till det, tycker jag.