Undrar om Boork gav ordern 'ta det piano i början' till sina gubbs, 19-1 i skott efter första. Eller är VF på g, månne? Apropå skott: förstakedjan har en föga imponerande nolla i kolumnen. Lite fascinerande, nästan. Björn Svensson har tre, så här långt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Apropå skott: förstakedjan har en föga imponerande nolla i kolumnen. Lite fascinerande, nästan. Björn Svensson har tre, så här långt.