Hua vilken skön och stabil seger. Det kändes som om DIF inte ens var i närheten av att ens vara i närheten. Ungefär så säker var den här segern.
Det är omöjligt att inte bli imponerad över Timrås spel. Defensiven i dag var oklanderlig och - ja, faktiskt - imponerande. Backlund girslugn i mål. Jonte var på lekhumör och bjöd på en och annan delikatess.
Tråkigt dock med skador på både Hallin och Pärssinen. Tror att det var ljumsken i Pärssinens fall och axeln i Hallins fall. Nån som hört något mer om det?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är omöjligt att inte bli imponerad över Timrås spel. Defensiven i dag var oklanderlig och - ja, faktiskt - imponerande. Backlund girslugn i mål. Jonte var på lekhumör och bjöd på en och annan delikatess.
Tråkigt dock med skador på både Hallin och Pärssinen. Tror att det var ljumsken i Pärssinens fall och axeln i Hallins fall. Nån som hört något mer om det?