Kerstin_k: Nej tvär tyst har det varit! Hoppas de repar sig så fort som möjligt jobbigt nu annars inte många hela spelare kvar i laget.
Sanny, Kalle, Mattias, Kimmo, Per, Timo, totalt 6st, ja detta ser ju inte så bra ut, desto trevligare att det kommer ett uppehåll nu samt att vi leder med betrygganden 10 poäng...
Ja Seriefinalen på Lördag är ingen fy skam det, Det kommer bli en tajt och trevlig tillställning!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sanny, Kalle, Mattias, Kimmo, Per, Timo, totalt 6st, ja detta ser ju inte så bra ut, desto trevligare att det kommer ett uppehåll nu samt att vi leder med betrygganden 10 poäng...
Ja Seriefinalen på Lördag är ingen fy skam det, Det kommer bli en tajt och trevlig tillställning!