Skulle inte varit fel med den här segern på Hovet när vi var där. Men den är sitter inte fel den heller men ändå :)
Nån som vet vad som händer när man vunnit budstrid på sportauktion.se på en tröja? Har inte hört ett skit sen jag vann Pelle's. Apropå han så vet nån vad som hände med axeln? Är väl bara journalisterna som vet det kanske :/
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nån som vet vad som händer när man vunnit budstrid på sportauktion.se på en tröja? Har inte hört ett skit sen jag vann Pelle's. Apropå han så vet nån vad som hände med axeln? Är väl bara journalisterna som vet det kanske :/