Ambroo: Ja, det såg onekligen hemskt ut. Han är ju inte en glaslirare som lägger sig för minsta lilla heller. Håller tummarna att det inte är värre än några veckor, men det känns lite väl mycket önsketänkade.
Lär väl bli till att läsa om eländet i morgondagens tidning. För på hemsidan lär det inte komma ut någon annan information än Kenta snackar och matchreferat.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lär väl bli till att läsa om eländet i morgondagens tidning. För på hemsidan lär det inte komma ut någon annan information än Kenta snackar och matchreferat.