Madde: På Onsdag hoppas jag att det kommer att bli en resa till Leksand, Jag, Andrea och milena SKA dit, och opm det inteblir något så börjar jag att gåredan på Måndag efter matchen. Vet även några till som har pratat med mig och säger att dom är intresserad att åka. Det hade inget med pengar att göra idag att jag intekundeåka till Bofors, utan snarare tid.. och den tiden ville jag lägga på skolan då jag har varit sjuk så mycket.
På Onsdag det bär, då SKA vi krossa Leksand, vi ska ta och visa att Timrås klack är bättre en Leksand, just det !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
På Onsdag det bär, då SKA vi krossa Leksand, vi ska ta och visa att Timrås klack är bättre en Leksand, just det !
Alla Till Leksand på Onsdag !