friskan: Ämnet är ju fortfarande aktuellt! När ska man som tränare egentligen släppa upp juniorer? Vore det inte ett bra tillfälle nu när Timrå leder med 4 klara pinnar (jag räknar med att LHC vinner den match det skiljer) och är på väldigt god väg att klara säsongens mål med att ta sig till slutspel.
Är det då bättre tillfälle att ta upp juniorer som mittenlag eller bottenlag? Är tabellen irrelevant? Ska man gå efter individuella prestationer?
Jag bara spekulerar i detta och undrar vad ni tycker? När är det egentligen ett bra läge att ta upp en junior?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är det då bättre tillfälle att ta upp juniorer som mittenlag eller bottenlag? Är tabellen irrelevant? Ska man gå efter individuella prestationer?
Jag bara spekulerar i detta och undrar vad ni tycker? När är det egentligen ett bra läge att ta upp en junior?