1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 783492

Agera Nubben?
Läste dagens ST i morse och blir bekymmrad.
Pärssinen bort fram till jul minst, inte nog med det.
TIK har 7 spelare skadade nu, och av dessa så är det bara Sanny som beräknas vara tillbaka efter landslagsuppehållet.

Hittar inte artikeln på st.nu ännu men den lär dyka upp.

Dom skadade är i af
Kalle K ca 2 veckor
Sanny efter uppehållet
Johan.S 2-4 veckor
Timo inte innan jul
Pelle minst 2 veckor
Robban (får besked på röntgen idag)
Wennerberg ?

Österholm lär spela på tisdag och antagligen någon/några fler
Inte kan vi låna in Larsson ifrån Sundsvall heller, för gissa vem som blev skadad igår..... Av Lauritzen.....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer