ernie eagle: Men jag tycker lite synd om Wennerberg. Rapporterna talade ju om att han såg ut att kunna gå en riktigt bra säsong till mötes. Om det blivit så kan man självklart enbart spekulera i, men det måste kännas bittert om han själv upplevde det så.
Intressanta namn som luftas. Jag är i o f s orubblig i mitt Nubbe-frozande, så oavsett vem det värvas, om man värvar eller skiter i det så kommer jag att hylla det som ett mästardrag. Fan vad bortskämd man är. Agera Nubben!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Intressanta namn som luftas. Jag är i o f s orubblig i mitt Nubbe-frozande, så oavsett vem det värvas, om man värvar eller skiter i det så kommer jag att hylla det som ett mästardrag. Fan vad bortskämd man är. Agera Nubben!