Talangscouten: Man skall väl värva en forward i nuläget för att i första hand täck upp för Pärssinen. Vilket jag tycker verkar klokt. Förstafemman måste vara jävligt vass.
Sedan kommer ju Österholm att få speltid. Moe är ordinarie och har gjort det fantastiskt bra. Så nog tycker jag mig kunna skönja ett ljus i frågan kring juniorernas vara eller icke vara.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förstafemman måste vara jävligt vass.
Sedan kommer ju Österholm att få speltid. Moe är ordinarie och har gjort det fantastiskt bra. Så nog tycker jag mig kunna skönja ett ljus i frågan kring juniorernas vara eller icke vara.