1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 783761

Sv: Agera Nubben?
Talangscouten:
Jag tror att vi ser Österholm få istid även om en till forward ansluter.
Det saknas ju tre stycken (Räknar inte Ennerberg eftersom vi har fått Lillnyllet som tillskott)

Däremot tror jag att Robelibobban kan få problem resten av säsongen och att han spelar sin sista säsong..

När han, som aldrig är skadad, börjar få problem med en disk... 32 år gammal.. Jag har svårt att se att han skall kunna gå för fullt..
Sen om det börjar pratas om operation eller liknande för att fixa ett eventuellt diskbråck.. Nä! han kommer nog, tyvärr, att hanka sig genom denna säsong och lägga grillorna på hyllan sen.. Tror jag!

Så en bra forward redan nu skulle sitta fint. En förstärkning inför nästa säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer