actionleif: Det känns lite småtungt just nu med alla skador och värvningsproblem. Men jag tror helt klart att dina två förslag vore något. Dom har ju till och med spelat här en gång redan och borde komma in i truppen galant. Vilket säkert skulle medföra att deras poängproduktion skulle öka markant från sist de var här. Nubben agera!
Känns lite crazy med alla skador. Hoppas att Nubben får Nylander att stanna samt att man faktiskt hittar nån att fylla upp luckorna med.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Känns lite crazy med alla skador. Hoppas att Nubben får Nylander att stanna samt att man faktiskt hittar nån att fylla upp luckorna med.