1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614908 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 784702

Sv: Agera Nubben?
Ambroo: Var väl troligen för att Du benämnde Sundh som bara en rollspelare .. direkt efteratt Sloan nämndes..ser nu i efterhand att det inte alls var så..o att det förstnämnda bara handlade om vilken klass på en ev. ny värvning..SORRY..erkänner..att ibland tar spontaniteten över o man läser inte igenom ORDENTLIGT!!