lungan: Tja, jag bedömer enbart efter vad jag såg i SSK förra året. Oavsett om de var kassa. SSK:s offensiv var t ex i paritets med Timrås, likväl kunde vi alla bedöma exempelvis Sloans kvalitet. Jag tyckte att Boumedienne syntes, och han gjorde det ofta genom att spela riktigt jävla dåligt. Missa tremeterspassningar, slappa bakåt och vara allmänt yr i egen zon.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tyckte att Boumedienne syntes, och han gjorde det ofta genom att spela riktigt jävla dåligt. Missa tremeterspassningar, slappa bakåt och vara allmänt yr i egen zon.