nixXz: Det är helt klart en smärre bragd om TIK vinner även ikväll! FBK är ju dessutom obesegrade på hemmaplan...men men, sviter är till för att brytas! :-)
Tror vi mkt snart får läsa ett pressmeddelande...Nubben nyss hemkommen från Tjeckien ju. Ligger väl dock extremlågt innan allt är definitivt klart med tanke på tidigare erfarenheter. Dvs spelare som varit i praktiken "klara" tills media fått nys om saken och allt gått upp i rök....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tror vi mkt snart får läsa ett pressmeddelande...Nubben nyss hemkommen från Tjeckien ju. Ligger väl dock extremlågt innan allt är definitivt klart med tanke på tidigare erfarenheter. Dvs spelare som varit i praktiken "klara" tills media fått nys om saken och allt gått upp i rök....