mikenomad: nu sitter man bara och vänta på ett pressmeddelande. Hoppas han har hittat en grym center så Hahl få spela på kanten där han är mycket bättre. fan vilken första line vi skulle få. Sedan em andra linen med warg och Pärssinen (när dom kommer tillbaka) fan så grymt lag. Då kör vi mot SM-GULD!!! Forzza Timrå IK! Forzza Timrå IK! Forzza Timrå IK!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
han har hittat en grym center så Hahl få spela på kanten där han är mycket bättre. fan vilken första line vi skulle få. Sedan em andra linen med warg och Pärssinen (när dom kommer tillbaka) fan så grymt lag.
Då kör vi mot SM-GULD!!!
Forzza Timrå IK!
Forzza Timrå IK!
Forzza Timrå IK!